Bir iş başvurusu formunu doldururken sizden genellikle aşağıdaki bilgiler istenir. Sizden istenilen bilgiler kurumdan kuruma farklılık gösterebilir.
- İletişim bilgileriniz (adresiniz, telefon numaralarınız, e-posta adresiniz)
- Eğitim durumunuz
- Geçmiş iş deneyiminiz (daha önce çalıştığınız iş yerlerinin iletişim bilgileri ve buralarda hangi tarihler arasında çalıştığınız)
- Son çalıştığınız üç iş yerindeki amirlerinizin adları ya da bu iş yerinde sizin hakkınızda referans verebilecek bir başka kişinin adı ve telefon numarası.
- Sahip olduğunuz beceriler (dil, bilgisayar, araç ve programlar)
Bazı durumlarda şu bilgiler de istenilebilir:
- İlgi alanlarınız
- Üyesi olduğunuz dernek ve kulüpler
- Talep ettiğiniz ücret
- Talep ettiğiniz ek olanaklar (araç, telefon, kira yardımı, vb.)
- Sağlık durumunuz hakkında bilgi
- Bakmakla yükümlü olduğunuz aile üyeleri hakkında bilgi