Rehber Öğretmenler Aranıyor - İstanbul

    Hangi Meslek: Rehber Öğretmen İş İlanları
    Hangi Firma: Güven Dershanesi
    Çalışma Vakti: Bütün vakitli (Tam gün)
    Cinsiyet Tercihi: Bay ya da bayan öğretmenler
    Yaş Aralığı: Belirtilmemiştir
    Aranılan Özellikler ve Gerekli Notlar:


    • İstanbul'un Anadolu yakasında ikamet etmekte olan rehberlik ve psikolojik danışmanlık öğretmenleri, dershanemiz bünyesinde faaliyet yürütmeye çağırıyoruz.
    • Bu eğitim öğretim dönemi değil; 2011-2012 eğitim ve öğretim dönemi için öğretmen arayışımız bulunmaktadır.
    • Özellikle SBS ve YGS sınavlarına yönelik eğitim çalışmalarında yetkin, öğrencilerle ilgilenmeyi seven ve öğretme yeteneği üstün olan hocaları işe alacağız.
    • İş başvurusu yapmak isteyen rehberlik ve psikolojik danışmanlık öğretmenleri, tarafımıza CV'lerini göndermelidir.

    İşveren ile İlgili Bilgiler:
    İsim: Ersin Korkmaz
    E-mail Adresi: info@gencguvendershanesi.com
    Telefon: 0216 470 82 82
    Hangi Şehir: İstanbul İş İlanları 2011

     
    Blogger converted for Eleman İlanları