İşin Tanımı :
- Tercihen üniversitelerin İşletme, İktisat, Tekstil Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- Ev Tekstili ve diğer Ürün Gruplarında (aksesuar ve kozmetik) deneyim sahibi
- Konusunda en az 5 yıl tecrübeli ve kategori yönetimi konusunda deneyimli
- İngilizce bilen,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri kuvvetli
- Modayı ve trendleri yakından takip eden,
- Organizasyon ve planlama becerileri gelişmiş
Aranan Nitelikler :
- Şirket stratejileri çerçevesinde marka planları, ürün portföyü, fiyatlandırma ve iletişim stratejileri geliştirilmesi ve uygulanmasına katkıda bulunulması .
- Sezonluk rakip analizleri gerçekleştirerek üst yönetime raporlamak,
- Ürün gruplarının satış ve satış sonrası aşamalarını takip ederek, kategori yönetimini gerçekleştirmek,
- Ürün karlılık ve maliyet çalışmaları yürütmek, mağaza performans raporlarını hazırlayarak gerekli aksiyonların alınmasını sağlamak,
- Fiyatlama, insert, kampanya planlamasında Perakende operasyon departmanı ile beraber çalışmak
- Görsel sunum ve ürün lansmanı için ilgili departmanlarla işbirliği içinde çalışmak,
- Sorumlu olduğu ekibin iş planlamasını yapmak ve gelişimine katkıda bulunmak